20090308

repost: Thursday, January 17, 2008

我想個女考入名校,不過又唔想佢辛苦

我想個女考到高分,不過又唔想佢咁大壓力

我想個女唔好成日出夜街,不過出下街都o岩

我想個女唔好成日買衫,不過打扮先有人追

我想個女唔好成日買貴野,不過又幾鬼靚

我想個女辛苦o的讀書搵到份好工,不過佢咁辛苦咁好慘

我想個女唔好咁早拍拖,不過顧到讀書就得

我想個女快o的拍拖,不過唔好亂咁同男人一齊

我想個女聽我話,不過佢都唔同我講心事

我想呀媽唔好咁忙

我想呀媽唔好成日管我

我想呀媽唔好成日叫我讀書

我想呀媽唔好理我

我想呀媽俾我拍拖

我想呀媽唔好要我入名校

我想呀媽唔好要我品學兼優

我想呀媽顧下我感受

我想香港人人好

我想香港人讀到書

我想香港人教育程度高

我想香港冇咁多事

結果 9歲女童反鎖睡房自縊


我唔敢肯定9歲女童係咁諗,不過好多家長都係咁諗

結果自殺既人愈黎化細

結果壓力愈黎愈大
結果細路仔唔知5蚊已經好多錢

結果侯生仔都唔想響屋企

結果個個家長都好少同仔女傾計

結果問題多多

解決就到有事先講

所謂辦得事既議員就所謂做下事出下黎講下野,之後每個月照出糧



再之後??

又係冇人理

我唔知係o的議員係想扼錢用,定係個腦生草,日日叫你出一出席開會訓覺,有冇諗過野,叫你搵將腦外黎坐就易,叫你用腦諗下野就難,有事先講 fuck off 叫你地通過下議案,個個又話咩咩咩,呢個又咩咩咩,想點呀? ? ?

No comments: