20080902

We'll fly away for good

幾天前我見到你的新唱片.銷量好嗎??不過我信你只計較聽眾喜歡與否吧,首張你的個人唱片我也沒有買到,是我變了嗎??? 我信你依然有一個地位站在我的心窩裏吧。今天我又從我的唱片架挑出你的唱片之一,我又一次再回到你的身邊:高昂,嘶叫,雌雄合一,不是嗎??直至到現在我依然不太明白歌曲中的意境,是我太平俗,是你太高尚,抑或是只是我的領悟能力比別人低。

你有看過我好幾年前關於你的文章嗎???那時一切都比現在美好,純樸,包括我的心理或身理,一切一切都變得比我想像之中快。

""see you in your next life when we'll fly away for good
stars in our own car we can drive away from here

far away, so far away, down to Worthing and work there
far away, we'll go far away and flog ice creams til the company's on its knees

see you in your next life when we'll fly away for good""

No comments: